Helló!  Ez most nem egy teszt, csak szerettem volna megmutatni mit találtam ma a boltban. Pontosabban a Hell nagytestvére, az ital ugyanaz, de a mérete: 500 ml, de nem a megszokott sörösdoboz alak, hanem ugyanaz, mint a kicsinél. Összehasonlítva elég nagy, 269 Ft-ért vettem egy 100 forintosban, Kazincbarcikán. Szerintem ma már nem gyártják, mert már a honlapon sincs rajta, és a hátulján lévő at&t williams felirat sincs rajta a dobozokon, mivel már nem támogtaják őket, de ez nem is lenne lényeg, mert van még a simából is olyan amin szerepel a logó, de ma már csak itt láttam, így valószínüleg nem gyártják, legalábbis a szikszói gyárban biztos nem. Szerintem ez nagyon jó ár. ennek a méretnek úgy tudom ez az egy változata van, vagy volt.

 

Sziasztok!

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://superbkvenergy.blog.hu/api/trackback/id/tr293348287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása